Psykolog/psykologspesialist

Oslo universitetssykehus - Akuttklinikken, Avdeling for smertebehandling

Oslo universitetssykehus er Norges største helseforetak med over 22 000 ansatte. Vi har en rekke nasjonale funksjoner innen spesialisert medisin, og har landets mest avanserte traumemottak.

Vi har stor aktivitet innen forskning, utprøvende behandling, opplæring, utdanning og innovasjon hvor vi er med å utvikle morgendagens medisiner og behandlinger. Oslo universitetssykehus skal være en lærende og skapende organisasjon med et arbeidsmiljø preget av åpenhet og respekt.

Engasjement som psykolog/psykologspesialist (100 %) ledig ved Avdeling for smertebehandling. Avdelingens poliklinikk gir tverrfaglig utredning og behandling av langvarige smertetilstander. Avdelingen er forskningsaktiv og har etablert regionale kompetansetjenester for behandling av langvarig smerte. Vi søker etter psykolog med interesse for og erfaring fra smertefeltet. Det kan være aktuelt å delta i pågående klinisk studie av gruppebehandling.

Arbeidsoppgaver

Tverrfaglig utredning og behandling av pasienter med langvarig smerte. Eventuelt ledelse av gruppebehandling (ACT mm).

Kvalifikasjoner

Klinisk psykolog/psykologspesialist.  Erfaring og kompetanse i smertebehandling eller fra lignende arbeid og utdannelse og erfaring innen kognitiv terapi  vektlegges.    Forskningserfaring kan være en fordel.

Personlige egenskaper

Personlig egnethet
Gode samarbeidsevner
Selvstendig