Du er her

Tidsskriftet retter

Publisert
5. november 2009

Rolf Lindgrens innlegg «Forskjell på åpent sinn og høl i hue» kom dessverre på trykk med feil referanseliste. Korrekt referanse skal være: Lindgren, R. M. B. (2007). Tankefeltterapi. Retrieved 2009–10–10, 2009, from http://skepsis.no/?p=578.

Teksten sto på trykk første gang i Tidsskrift for Norsk psykologforening, Vol 46, nummer 11, 2009, side

Kommenter denne artikkelen