TIDSSKRIFT FOR NORSK PSYKOLOGFORENING

Tidsskriftet retter

PUBLISERT 5.november 2009

Rolf Lindgrens innlegg «Forskjell pa apent sinn og hgl i hue» kom dessverre pa trykk
med feil referanseliste. Korrekt referanse skal veere: Lindgren, R. M. B. (2007).
Tankefeltterapi. Retrieved 2009-10-10, 2009, from http://skepsis.no/?p=578.

Teksten sto pa trykk forste gang i Tidsskrift for Norsk psykologforening, Vol 46, nummer
11, 20009, side


http://skepsis.no/?p=578

